Často kladené otázky
FAQ
Ako si vyhľadám zájazd?
Vo vyhľadávacom formulári zadajte destináciu, termín, dopravu, počet osôb, vek detí, príp.niektoré ďalšie parametre (strava, dĺžka pobytu, ...) a zájazd si vyhľadajte.
Alebo nám pošlite mail s Vašimi požiadavkami a my Vám pošleme ponuku zájazdov.
Ako sa prihlásim na zájazd?
Po vybratí zájazdu nám pošlite nezáväznú objednávku priamo z formulára našej webovej stránky alebo nás kontaktujte mailom na vasacesta@vasacesta.sk. Po preverení a rezervovaní zájazdu priamo v rezervačnom systéme konkrétnej CK, Vám zavoláme a dáme Vám vedieť do kedy je spravená rezervácia zájazdu. Následne sa dohodneme o ďalšom postupe objednávky. Ak súhlasíte vyplníme Vám zmluvu o zájazde a pošleme Vám ju na mail.
Ako dlho môžeme mať zájazd rezervovaný?
V závislosti od obdobia nákupu zájazdu. V najvyššej sezóne cca 1 hod, niekedy len 15 minút, mimo sezóny 2-3 dni.
Ako zaplatím?
Po podpísaní cestovnej zmluvy (prihlášky) môžete zaplatiť prevodom alebo vkladom na bankový účet CA CESTA
SK96 09000 000 0051 5421 0548 VS: číslo cestovnej zmluvy (prihlášky)
alebo osobne hotovosťou v kancelárii CA CESTA.
Aké sú zálohové platby?
Výška zálohy závisí od organizátora zájazdu a aktuálnych podmienkach nákupu zájazdu (First Minute od 50 €/ os. alebo 10% -30% z ceny zájazdu ,
Last Minute sa platí 100% z ceny zájazdu, keďže odlety/odchody na dovolenku sú do pár dní prípadne pár hodín...).
Kedy je potrebné zaplatiť doplatok?
Doplatok je splatný najneskôr 45 – 30 dní pred nástupom na zájazd v závislosti od organizátora.
Aký je ďalší postup?
Najskôr 7 dní pred nástupom na zájazd Vám mailom pošleme pokyny na cestu alebo osobne odovzdáme v kancelárii CA CESTA.
Je potrebné zakúpiť k zájazdu aj cestovné poistenie?
Pri zakúpení zájazdu odporúčame uzavrieť komplexné cestovné poistenie.